انفجار در ملارد
ما به خدا اعتماد داریم
ظهور-راه کارهای دشمن-سیاست-جمهوری اسلامی

 
تاريخ : یک شنبه 22 آبان 1390برچسب:,

15 نفر در انفجار پادگان‌ سپاه شهید شدند. دلیل انفجار "جابجایی مهمات"بوده است

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران از به شهادت رسیدن 15 نفر در انفجار یکی از پادگان‌های سپاه در اطراف تهران خبر داد.

نماينده شهريار گفت: تعداد30 نفر از اهالي بيدگنه از توابع ملارد به دنبال حادثه انفجار زاغه هاي مهمات الغدير مجروح شده و تعدادي از اين افراد نيز جان خود را از دست داده اند.

حسين گروسي نماينده مردم شهريار در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به علت حادثه پادگان الغدير در حومه شهريار گفت: انفجار لوله گاز در نزديكي پادگان الغدير و همچنين بي احتياطي در نگهداري مهمات علل اصلي حادثه انفجار زاغه هاي مهمات بوده است.

وي با اشاره به فرسودگي انبارها و زاغه هاي مهمات محل حادثه افزود: حدود 30 نفر از افراد در اين سانحه مجروح شده و احتمالا تعدادي نيز به علت شدت جراحات جان خود را از دست داده اند

روابط عمومي سپاه پاسداران اعلام كرد؛ مقارن ظهر امروز انفجاری در یکی از زاغه های نگهداری مهمات متعلق به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوالی تهران رخ داد.

انفجار در زاغه مهمات پادگان بیدگنه در حوالی ملارد شهریار بوده است.

 

سپاه

 

شرکت های ملی گاز و پالایش و پخش فرآورده های نفتی هرگونه انفجار در تاسیسات این دو شرکت در استان تهران و البرز را طی روز جاری تکذیب کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنکاران ،صدای مهیبی حدود ساعت 13 و پنج دقیقه بعدازظهر امروز شنبه در کرج و مناطق اطراف آن و غرب تهران شنیده شد که برخی ها آنرا مربوط به جایگاه CNG در تهران و کرج اعلام نمودند ولی منابع رسمی در وزارت نفت این خبر را تکذیب کردند.

شنيده ها حاکي از آن است که اين انفجار تنها مربوط به انفجار انبار مهمات يک پادگان نظامي در نزديکي شهريار بوده است

لازم به ذکر است انفجار مخزن گاز تنها يک شبهه خبري بوده است.

زاغه مهمات در داخل پادگان و محوطه باز منفجر شده است

نماینده شهریار در مجلس گفت که زاغه مهمات منفجرشده در پادگان بیدگنه، در داخل پادگان و در محوطه‌ای باز منفجر شده است.

گروسی نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به انفجار در پادگان بیدگنه گفت: این انفجار در داخل پادگان و در محوطه‌ای باز رخ داده است.

وی در این باره افزود: انفجار رخ‌داده تلفاتی هم درپی داشته اما تعداد مجروحین حادثه زیاد نیستند.

نماینده شهریار در مجلس تصریح کرد: هم‌اکنون آمبولانس‌ها و گروه‌های امدادی برای انتقال مجروحین حادثه در محل حضور دارند.

شهریاری ادامه داد: کارشناسان مربوطه در محل پادگان حاضر شده‌ و مشغول بررسی حادثه انفجار زاغه مهمات هستند.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی:انفجار اخیر در دست بررسی است

سردار احمدرضا رادان جانشین فرماندهی نیروی انتظامی با تایید انفجار در یکی از پادگانهای اطراف تهران،گفت: موضوع در دست بررسی است و آخرین اخبار از مراجع رسمی به اطلاع مردم خواهد رسید.

انتقال مجروحین به بیمارستان شهریار

گفتنی است نیروهای امدادی با حضور در محل حادثه در حال امدادرسانی هستند و گفته می شود که محل انفجار با مناطق مسکونی فاصله زیادی دارد.

یك منبع آگاه از انتقال مجروحين انفجار ظهر امروز در يكي از پادگان هاي سپاه پاسداران در بيدگنه از توابع ملارد و شهريار به 3 بيمارستان واقع در اين شهر خبر داد.

3 تيم از كارشناسان عمليات سپاه براي بررسي علل انفجار به بيدگنه اعزام شدند

يك منبع آگاه انفجار در يكي از سالن هاي پادگان الغدير سپاه واقع در منطقه بيدگنه را تاييد و از اعزام 3 تيم از كارشناسان عمليات سپاه براي بررسي علل اين انفجار به منطقه خبر داد.

يك منبع آگاه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران انفجار در يكي از سالن هاي پادگان الغدير سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را تاييد كرد و افزود: اين پادگان در منطقه بيدگنه ملارد از توابع شهريار واقع شده است.

وي ادامه داد: در حال حاضر 3تيم از كارشناسان عمليات سپاه براي بررسي علل اين انفجار به منطقه اعزام شده اند.

جلسه فوق العاده وزارت كشور در خصوص انفجار امروز

جلسه فوق العاده اي با حضور مسئولان امنيتي انتظامي در خصوص انفجار زاغه مهمات در نزديكي شهرستان ملارد در محل وزارت كشور برگزار شده است.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران؛جلسه اي با حضور معاون و مدير كل امنيتي و انتظامي وزارت كشور در محل اين وزارتخانه براي بررسي حادثه انفجار اخير در حال برگزاري است.

پيش از اين روابط عمومي سپاه پاسداران انفجار در یکی از زاغه های نگهداری مهمات متعلق به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوالی تهران را تاييد كرده بود.

انفجار در ملارد

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ارسال توسط گمنام

اسلایدر

دانلود فیلم